Εχω μαθησιακές δυσκολίες και δε φαίνεται.

Posted by Despoina Katsoula 23/04/2017 0 Comment(s) Με τη ματιά της Εργοθεραπεύτριας,

Όταν μετά από πολύ καιρό που είχα να γράψω στο ΕργοΔέσποινα, ξεκίνησα να γράφω την ιστορία αποθηλασμού μου με τον Δημήτρη, δε μπορούσα να καταλάβω γιατί δεν έβγαζαν νόημα οι λέξεις, γιατί πηδούσα λέξεις στη γραφή μου ή γιατί έκανα πολλά λάθη στη γραφή ακόμα και ορθογραφικά, που γενικά δύσκολα κάνω ορθογραφικά λάθη. Δυσκολεύτηκα πολύ να ολοκληρώσω το κείμενο και απομακρύνοντας τα χέρια μου από το πληκτρολόγιο και κοιτώντας το κείμενο αναρωτιόμουν τι συμβαίνει και δε τα καταφέρνω.

 

Και μου ήρθε η αναλαμπή, μου ήρθε η ανάμνηση, το  deja vu που λένε του πρώτου μου κειμένου στο ΕργοΔέσποινα και θυμήθηκα πόσες φορές το είχα διορθώσει και διαβάσει και ότι ακόμα και σήμερα που το διαβάζω δε με ικανοποιεί. Οι δυσκολίες που είχα ως μαθήτρια φανερώθηκαν για κάποιο λόγο και τώρα. Αντίθετα είχαν σχεδόν εξαλειφθεί οι δυσκολίες αυτές επειδή έγραφα πολλά κείμενα για αρκετό καιρό με αποτέλεσμα να εξασκώ τις ικανότητές μου στη γραφή, να μπαίνω στη διαδικασία διόρθωσης και να κοιτώ πάλι τα κείμενά μου όπου με την εξάσκηση βελτιώθηκα και στην εντόπιση των λαθών μου. Συνειδητοποίησα ότι επειδή είχα να γράψω πάνω από 3 μήνες και ο συνδυασμός της κούρασης δε με άφηνε να συντάξω ένα κείμενο ευανάγνωστο και κατανοητό.

 

Οι μαθησιακές δυσκολίες που είχα στο σχολείο δε με βοηθούσαν τότε να κατανοήσω γρήγορα ένα μάθημα, όπως η ιστορία σε σχέση με ένα άλλο παιδί που στο μισό χρόνο από εμένα είχε κατανοήσει και αποστηθίσει το ίδιο μάθημα. Χρειαζόμουν διπλό χρόνο και διπλή προσπάθεια, με αποτέλεσμα πολλές φορές να ματαιώνομαι και να τα παρατώ.

 

Στη φοιτητική μου ζωή αφού μου δόθηκε και η ευκαιρία να κατανοήσω αυτό που μου συμβαίνει μέσα από την σχολή της Εργοθεραπείας, μπήκα σε διαδικασία εξάσκησης και διόρθωσης των δυσκολιών μου. Πάλι χρειαζόμουν παραπάνω χρόνο αλλά για τα δικά μου δεδομένα ήταν ικανοποιητικός ο χρόνος απόδοσής μου.

 

Και φτάνουμε στο σήμερα όπου δημιούργησα το ΕργοΔέσποινα αφού είχα έντονη επιθυμία να εκφράσω αυτά που είχα στο μυαλό μου και αυτά που βιώνω στη καθημερινότητά μου και με την έντονη προσπάθεια κατάφερα να καλύψω τις τυχόν δυσκολίες που επέμεναν μέσα από τη σελίδα μου. Φυσικά και στη δουλειά μου είχα τη δυνατότητα να το «δουλέψω» αφού έγραφα άπειρες αξιολογήσεις των παιδιών με τα οποία δούλευα και φυσικά τις τεχνικές βελτίωσης των μαθησιακών δυσκολιών που γνώριζα τις εξασκούσα και στα παιδιά που το είχαν ανάγκη.

 

Συμπέρασμα; Με τη κατάλληλη καθοδήγηση ένα παιδί που αντιμετωπίζει μαθησιακές δυσκολίες μπορεί να τις κατανοήσει σε ενήλικη ζωή πια και να τις δουλέψει με τον τρόπο που το κάθε ένα βολεύει. Αν είχα μπει σε διαδικασία θεραπείας από μικρή πιθανολογώ ότι δε θα χρειαζόμουν να διαβάσω ένα κείμενο 10 φορές για να είμαι σίγουρη ότι είναι σωστό, αλλά και πάλι βρήκα ένα τρόπο να το καταφέρω!!Χαίρομαι πάντως που η σελίδα μου ανανεώθηκε και θα συνεχίσω να γράφω τα κείμενα που τόσο πολύ μου αρέσουν.

Leave a Comment